Kupovina nije više zadatak nego iskustvo
Naše znanje, kreativnost i dugogodišnje iskustvo na tržištu pomažu nam da idemo naprijed s tržišnim inovacijama, s našim jedinstveno dizajniranim i proizvedenim rješenjima i širokim rasponom proizvoda.
Naš poslovni uspjeh je poslovni uspjeh naših kupaca.
Kako se potrebe i navike kupaca mijenjaju, gotovo iz dana u dan, moramo obnavljati našu oblikovanu ponudu.
“Moderni čovjek” kupuje svim svojim osjetilima, ili barem želi. Veliki postotak njegovih osjećaja vodi njegove odluke, a ne racionalni argumenti.
Dakle, dijelom i u cjelini, moramo ponuditi osjećaj uz željeni proizvod, ako moramo prodati osjećaj koji nam se sviđa.
Nije potrebno tu i tamo koristiti jedan ili dva “dizajna elementa” ili lijepe materijale. Kupca treba neprimjetno stimulirati, intelektualno i emocionalno i svim svojim osjetilima, da upotpuni iskustvo kupca.
Da, kupovina više ne bi trebala biti zadatak nego iskustvo.